Viktig info!!

Scrappekjelleren holder til like i nærheten av Esso Gard.
Adresse; Tittelsnesvegen 10, 5515 Haugesund.

tirsdag 26. november 2013

To høst tags..

Er blitt treg med å oppdatere bloggen i det siste. 
Sorry!!

Her er to tags i høst farger, som jeg laget da jeg testet ut 
Dylusions Ink Spray Pad
som vi fikk inn i butikken tidligere i høst.

Jeg valgte 3 farger. Gul/oransje, grønn og rød Dylusions ink Spray til å ha
på stempelputa. Syntes det passet best med tanke på årstiden.

Først testa jeg ut med å stemple bakgrunnen.
Det ble egentlig ganske stilig når fargene blandet seg sånn inn i hverandre på puta.
Det ble en liten ekstra effekt når jeg da stempla bakgrunnen.
For andre teknikker se link lenger nede i dette innlegget. =)
 
 
Etterpå testa jeg ut med å legge hele tag'en oppi stempelputa.
Det funket det også. =)
 
 

For å se innlegget om Dylusions Ink Spray Pad,
og diverse teknikker på hvordan den kan brukes.
 
 
 
Material liste:
Blekk: Dylusions ink spray - Pure sunshine, Cut grass, Postbox red,
Distress ink - Walnut stain
Papir: Manila tags no 8, 
Stempel: Tim Holtz
Verktøy: Sizzix/Tim Holtz dies - tre og umbrella man.
Pynt: Hamp tråd


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar