Viktig info!!

Scrappekjelleren holder til like i nærheten av Esso Gard.
Adresse; Tittelsnesvegen 10, 5515 Haugesund.

fredag 2. mai 2014

Nytt nummer!!

De siste dagene har vært veldig hektiske. Det har blitt lange dager.
Alt er nå flyttet hjem i kjelleren min, så nå er mitt neste prosjekt å pakke opp
og få alt klart slik at dere kunder kan komme å handle. =)
 
Jeg trenger noen dager på å komme i orden.
Pr nå så er det ting over alt og kun en liten smal sti til å gå på.
Satser på at jeg får mye på plass i løpet av denne helga.
Uansett så har jeg jo lovet at dere kunder kan komme i neste uke. =)
Hvilken dag det blir kommer jeg tilbake til over helga.
 
Dersom det er noe dere trenger i mellomtiden før jeg åpner opp igjen,
ta kontakt, så skal jeg se om jeg ikke kan klare å finne det fram til deg. =)
 
 
Oj, nå holdt jeg nesten på å glemme det.
Scrappekjelleren har fått nytt telefonnummer:
940 50 941
 
Send sms, ring eller send mail hvis du lurer på noe!
camilla@scrappekjelleren.no
 
 
klem
Camilla 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar