Viktig info!!

Scrappekjelleren holder til like i nærheten av Esso Gard.
Adresse; Tittelsnesvegen 10, 5515 Haugesund.

onsdag 15. april 2009

Eksplosjonsboks med litt ekstra!

Jeg har funnet an blog som er full av
mange flotte eksplosjonskort og div andre bokser.
Sjekk ut magic boxes!
Her er mitt andre forsøk på en slik boks,
og den er til og med laget i lilla ;o)
(for de av dere som ikke kjenner meg,
så er ikke det min favorittfarge akkurat)



Blomstene er festet på tynne striper av akryl
som er festet under papirbiten i senter.
Boksen er egentlig veldig enkel å lage,
og det er en flott effekt når du åpner den og blomstene
sprer seg utover.
Verdt et forsøk!

2 kommentarer:

  1. nydelig denne og hege, og overraskenat den var i lilla je.
    hadde aldri trodd denne var din. *fnise*

    SvarSlett
  2. Artig og flott eksplosjonsboks!
    Tror jeg må prøve meg på en slik, en ;)

    SvarSlett