Viktig info!!

Scrappekjelleren holder til like i nærheten av Esso Gard.
Adresse; Tittelsnesvegen 10, 5515 Haugesund.

torsdag 23. mars 2017

Gjestedesigner

Hei! 
Graciela her, og i dag har jeg den glede til å være gjestedesigner her inne hos Scrappekjelleren. 
Jeg ble spurt om å ha demo med de nye distress oxide fra Tim Holtz / Ranger og gjett om jeg sa ja takk veldig fort! 
Demoen skal skje på Scrap4fun sin treff nå i helgen som kommer (24-26 mars). I denne anledning har jeg laget en del kort og tag som jeg gjerne vil vise dere i flere innlegg. Så gjør deg klar til flere post fra meg disse dagene. 

Første ute er et påske tag.

har brukt brune tag, egg dies fra Nellie Snellen, bakgrunnen er laget med distress oxide faded jeans, broken china og cracket pistachio. På eggene har jeg brukt cracked pistachio, spiced marmalade og fossilized amber. Teksten er fra Tim Holtz og er embosset med hvit embossingspulver. 


Takk for besøket og husk at selv om treffet er fullt, er det lov til å komme innom for å handle i butikken. Du finner mer info om treffet HER.

Hvis du har lyst til å se mer av det jeg lager finner du bloggen min HER  . 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar