Viktig info!!

Scrappekjelleren holder til like i nærheten av Esso Gard.
Adresse; Tittelsnesvegen 10, 5515 Haugesund.

søndag 20. april 2014

Scrappekjelleren flytter!!

Det har vært en stor nedgang i omsetningen i lengre tider,
noe som gjør at det dessverre blir vanskelig å leve av å drive en liten nisje butikk.
 
I den siste tiden har jeg vært mye frem og tilbake, og hatt mye tenke på.
Så etter Scrappekjelleren's 6 flotte år i butikklokalene i Haraldsgata,
har jeg tatt avgjørelsen om å flytte butikken.

Butikken blir flyttet hjem til meg, og blir bokstaveligtalt Scrappekjelleren,
slik som den en gang startet for mange år siden.
 
Dere kunder kan fortsatt komme innom å handle som før,
men nå må dere komme hjem i kjelleren min, på Gard i Haugesund.
Hvilke åpningstider og adressen, kommer når jeg har fått kommet litt i orden etter flyttingen.
Etterhvert vil jeg også få en nettbutikk opp å gå.
 
Planen var å flytte butikken i juni, men slik blir det altså ikke.
Det har blitt en stor endring i planene de siste 2 dagene,
noe som absolutt ikke var først planlagt.
Så jeg vet dette blir kort varsel, både for dere og for meg selv..
Jeg flytter butikken i slutten av denne måneden.
Fra 1. mai vil dere finne en brudesalong i Scrappekjellerens butikklokaler.
 
I mellomtiden, altså i førstkommende uke, så vil åpningstidene være som vanlig,
og det vil bli en del varer på tilbud for å få redusert varelageret før flyttingen.
 
Siste åpningsdag i butikklokalene i Haraldsgata er:
mandag 28. april

Jeg ønsker alle hjertelig velkommen innom
for en kreativ handel!
 
 
klem
Camilla 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar