Viktig info!!

Scrappekjelleren holder til like i nærheten av Esso Gard.
Adresse; Tittelsnesvegen 10, 5515 Haugesund.

fredag 25. april 2014

Snart flytting

Skal si de siste dagene har gått fort.
Nå er det allerede fredag, og det vil si kun 3 åpningsdager igjen før flytting.
Siste åpningsdag er mandag 28. april
 
Mange kunder har vært innom denne uka.
Jeg er så glad for alle de positive tilbakemeldingene jeg har fått. =)
 Mange "lykke til med flyttingen" ønsker, og mange som sier at dere fortsatt skal finne meg.
Det varmer virkelig mitt hjerte! Tusen takk alle sammen!  
 
Det har også vært mange spørsmål på hvor butikken skal flytte.
Som nevnt tidligere så flytter jeg butikken hjem i min kjeller.
Jeg bor på Gard, så dersom du vet hvor Skåreheimen og Skåre
barnehage (tidl. Skåre menighetshus) ligger, ja da er du på god vei. =) 
 
Den nye adressen er:
Are Frodes veg 7 B
5518 Haugesund
 
Jeg skal prøve å få komme i orden relativt kjapt etter flyttingen.
Eller i godt nok slik at dere kunder kan komme.
Så alt er nok ikke helt 100 % fra starten av,
men slik blir det når alt skjer på så mye kortere tid enn planlagt.
 
Ny åpningsdag
i nye lokaler vil bli i uke 19.
 
Jeg kommer fortsatt til å ha kortterminal,
så det er ikke noe problem å betale med kort.
 
Har også fått spørsmål om utestående gavekort.
Det er ikke noe problem, disse vil fortsette som før.
 
Jeg ønsker alle hjertelig velkommen innom
for en kreativ handel!
 
 
klem
Camilla 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar